مهمان گرامی، خوش‌آمدید!
شما قبل از این که بتوانید در این انجمن مطلبی ارسال کنید باید ثبت نام کنید.

نام کاربری
  

گذرواژه‌
  





جستجوی انجمن‌ها

(جستجوی پیشرفته)

آمار انجمن
» اعضا: 753
» آخرین عضو: erfggg
» موضوعات انجمن: 377
» ارسال‌های انجمن: 669

آمار کامل

کاربران آنلاین
در حال حاضر 9 کاربر آنلاین وجود دارد.
» 0 عضو | 9 مهمان

آخرین موضوع‌ها
افزایش سرعت وبسایت
انجمن: انجمن بهینه سازی سایت SEO
آخرین ارسال توسط: hivaweb
2018/05/30، 08:03 AM
» پاسخ: 0
» بازدید: 183
عامل های موفقیت برای داشت...
انجمن: انجمن PHP
آخرین ارسال توسط: erfggg
2018/05/29، 11:12 AM
» پاسخ: 0
» بازدید: 167
امنیت وبسایت و روش های جل...
انجمن: انجمن بهینه سازی سایت SEO
آخرین ارسال توسط: hivaweb
2018/05/10، 05:22 AM
» پاسخ: 2
» بازدید: 359
بازاریابی محتوا چیست ؟
انجمن: انجمن بهینه سازی سایت SEO
آخرین ارسال توسط: hivaweb
2018/05/10، 05:19 AM
» پاسخ: 0
» بازدید: 100
یه قالب خوب میخوام
انجمن: انجمن HTML
آخرین ارسال توسط: neo6311
2018/04/25، 04:00 PM
» پاسخ: 1
» بازدید: 302
با فراگیری دیجیتال مارکتی...
انجمن: مباحث عمومی طراحی پایگاه داده
آخرین ارسال توسط: moshaver
2018/04/25، 10:02 AM
» پاسخ: 0
» بازدید: 231
چرا باید از لینوکس استفاد...
انجمن: مباحث عمومی طراحی پایگاه داده
آخرین ارسال توسط: moshaver
2018/04/25، 09:59 AM
» پاسخ: 2
» بازدید: 1,115
مشخصات سرویس هاست ارزان ب...
انجمن: مباحث عمومی طراحی پایگاه داده
آخرین ارسال توسط: moshaver
2018/04/25، 09:58 AM
» پاسخ: 1
» بازدید: 691
با روش های نزدیک سازی باز...
انجمن: مباحث عمومی طراحی پایگاه داده
آخرین ارسال توسط: tarah-veb
2018/04/18، 04:24 AM
» پاسخ: 0
» بازدید: 150
راه های مقابله با رقبا در...
انجمن: مباحث عمومی طراحی پایگاه داده
آخرین ارسال توسط: tarah-veb
2018/04/17، 12:47 PM
» پاسخ: 0
» بازدید: 118

 
  افزایش سرعت وبسایت
ارسال کننده: hivaweb - 2018/05/30، 08:03 AM - انجمن: انجمن بهینه سازی سایت SEO - بدون پاسخ

افزایش سرعت وبسایت :
قسمت اول
بررسی سرعت بارگذاری فعلی صفحات :
آنالیز سرعت کنونی صفحه اولین کاری است که باید انجام دهید. این به شما کمک می کند تا بـا تغییرات از بهبود سرعت بارگذاری مطمئن شوید. ابزارهای بسیاری برای چک کردن اینکه چه مدت بارگذاری صفحه شما به طول می انجامد وجود دارد که چند نمونه را با هم بررسی می کنیم :
Pingdom – وب سایت عالی با کاربری آسان برای آنالیز بارگذاری بخش های مختلف سایت شامل : صفحات ، فایل های جاوااسکریپ ، CSS ، عکس ها ، فایل های XML و ارائه زمان بارگذاری تک تک موارد بر روی نمودار و حجم و زمان کلی بارگذاری آبجکت های صفحه می باشد. این ابزار گزارش ارائه شده را ذخیره کرده و لینک ثابت آن را در صورت تمایل به ایمیل ، Facebook و یا توییتر شما ارسال می کند . بدین ترتیب شما می توانید در هر زمان به این گزارش دسترسی داشته باشید و نتایج تغییراتی را که در جهت بهبود سرعت بارگذاری انجام داده اید با گزارش قبلی مقایسه نمایید.
Page Speed – یک افزونه متن باز فایرفاکس می باشد که توسط آن می توانید به اطلاعات کارایی سایت خود دسترسی داشته باشید .همچنین این افزونه به شما راهکارهایی برای حل مشکلات کارایی و سرعت پیشنهاد می دهد.
Web Page Test – یکی دیگر از ابزارهای بسیار کامل جهت نمایش کارایی و سرعت وب سایت شما در مرورگرهای گوناگون و حتی مناطق مختلف جهان می باشد . این ابزار فوق العاده کارایـی و سرعت صفحه وب شما در اولین اجرا بر روی کامپیوتر و دومین فـراخوانی صفحه نشان می دهد که سرعت بارگذاری در دفعات بعدی به مراتب بیشتر از بار اول می باشد. اجرای دوم ۳۰ ثانیه پس از نمایش اولین گزارش با Refresh شدن گزارش اول انجام و در پایان گزارش کامل نشان داده خواهد شد .
سرور :
انتخاب هاست مناسب یکی از اقدامات شما به عنوان وبمستر خواهد بود. هاستی که تنظیمات پیشرفته و مناسبی دارد، به شما کمک بسیاری خواهد کرد.
از قالب ساده و سبک استفاده نمایید :
برای سایت خود از قالب های ساده و سبک استفاده نمایید و حتی المکان از قالب های گرافیکی استفاده نکنید. استفاده از طرح ها و قالب های گرافیکی و پرحرکت سرعت سایت شما را تا حد زیادی پایین می آورد. معمولا قالب های سبک و ساده وردپرس تاثیر بسیار مثبتی بر روی سئو سایت شما خواهند داشت.
قرار دادن کدهای javaScript و CSS در فایل های خارجی :
کدهای جاوااسکریپت و CSS که مستقیما در خود فایل HTML شما استفاده شده است ، در هر بار فراخوانی صفحه توسط بازدیدکنندگان دانلود می شوند. این باعث می شود که سایت شما از مزایای Caching و کاهش حجم صفحات توسط مرورگر بی بهره باشد . اما اگر کدهای جاوااسکریپت و CSS شما در فایل های خارجی باشد در طول گردش در وب سایت شما ، مرورگر همواره همان فایلی که در ابتدا دانلود کرده است را اجرا می کند . همچنین این کار باعث می شود همیشه برای تغییر در قسمت های مختلف سایت ، فقط یک بخش را در کد خارجی تغییر دهید تا تغییرات در کل سایت اعمال شوند.
استفاده از پلاگین کش و cach کردن صفحات :
پلاگین های وردپرس بسیاری وجود دارند که می توانید سرعت سایت و لود شدن سایت خود را توسط آن ها بالا ببرید این پلاگین ها عملکرد وردپرس را بهینه سازی می نمایند و باعث افزایش کارکرد آن می شوند.
بهترین پلاگین وردپرس برای کش کردن وب سایت W3 Total Cache می باشد که تنظیمات فراوانی دارد و تقریبا بیشتر روش های بهینه سازی وب سایت در آن دیده شده است.
اگر شما از سیستم های مدیریت محتوا ( CMS ) استفاده میکیند که به صورت داینامیک صفحات وب سایت شما را تولید می کند ، باید صفحات وب سایت و query های دیتابیس را به صورت استاتیک Cache کنید . اینکار باعث کاهش فشار روی سرور و در نتیجه افزایش سرعت رندر کردن صفحات می شود. به طور کلی با Cache کردن صفحات یک نسخه استاتیک از آن ایجاد شده و در هر بار فراخوانی توسط بازدید کننده به جای باز آفرینی صفحه ، نسخه استاتیک موجود به کاربر نمایش داده می شود . اگر کدنویسی وب سایت را خودتان انجام داده اید می توانید در تنظیمات آن قابلیت Cache کردن و مدت زمان موجود بودن یک نسخه Cache شده را مشخص کنید.

منبع: hivawebdesign.com

چاپ این مطلب

  عامل های موفقیت برای داشتن یک سایت خوب!
ارسال کننده: erfggg - 2018/05/29، 11:12 AM - انجمن: انجمن PHP - بدون پاسخ

این سوال ها و کلی سوال دیگر در این زمینه وجود دارد که با رعایت کدام اصول طراحی سایت می توان یک سایت حرفه ای طراحی کرد. ما با مطالعه های بسیار در این زمینه در این مقاله به شما در مورد یک سایت حرفه ای بهینه شده صحبت می کنیم.

اگر کاربران محتوای وب سایت شما را مفید بدانند، مجددا به وب سایت شما برمیگردند و به صفحات مختلف وب سایت شما لینک میدهند. این کار به مرور زمان محبوبیت وب سایت شما را در میان کاربران بیشتر میکند. برای طراحی وب سایت حرفه ای باید توجه داشته باشیم که برای چه کاری و با چه هدفی سایت طراحی می کنیم.توجه نکردن به نوع کاربرد و هدف وب سایت باعث می شود که ما نتوانیم طراحی سایت حرفه ای انجام دهیم.

شش ویژگی وب سایت حرفه ای (دارای سئو مناسب برای گوگل) :
1- یک طرح و نقشه راه منطقی برای طراحی و پیاده سازی وب سایت به شکلی که کاربر پس از ورود به وب سایت به راحتی متوجه عمکرد وب سایت و نیز متوجه کاربرد بخش های مختلف آن بشود. داشتن یک طرح و نقشه راه استاندارد در طراحی سایت باعث کاربرپسند بودن و امتیاز بهتر در سئو وب سایت شما خواهد شد.
2- حاوی اطلاعات مفید باشد اگر تصمیم دارید برای رستوران خود یک وب سایت راه اندازی کنید باید موقعیت جغرافیایی، ساعات کاری، اطلاعات تماس، منو و یک بخش برای انتشار اخبار و رویدادهای رستوران تدارک ببینید.
3- فضای میزبانی خیلی خوب Hosting را جدی بگیرید. برای اینکه یک سرویس میزبانی خوب داشته باشید، باید سراغ سرویس دهنده های با پهنای باند بالا و کیفیت سرویس عالی بروید که قطعا هزینه زیادی برای شما دارد. نداشتن یک Hosting خوب می تواند از راه های بسیار دیگری برای شما ایجاد هزینه کند. یک سایت کم سرعت، خسته کننده بوده و وقتی صفحه ای بارگذاری نمی شود نفرت انگیز نیز میشود، و هردوی اینها می تواند باعث منصرف شدن مشتری شود. اما فراتر از اذیت شدن مشتری شما و این که آمار bounce rate شما زیاد می شود، ازآنجایی که بسیاری از الگوریتم های موتورهای جستجو سرعت بارگذاری صفحات را اندازه گیری می کنند، Hosting ضعیف می تواند روی رتبه شما در موتورهای جستجو نیز تاثیر بگذارد.
4- امنیت یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای است. در طراحی وب سایت کسب و کارهای مهم به نکات امنیتی بیشتر توجه نمایید.می توانید با گذاشتن یک گواهی امنیت SSl بر روی وب سایت خود اعتبار وب سایت خود را افزایش دهید و در نتیجه اعتماد کاربران را به وب سایت حرفه ای خود افزایش دهید.
5- محتوای وب سایت با کیفیت باشد محتوای وب سایت باید یکتا، توصیفی و با کیفیت باشد. نباید محتوایی که در سایر وب سایتها تولید و منتشر شده را در وب سایت خود درج کنید. بخاطر بسپارید که محتوا را باید با این هدف ایجاد کنید که تجربه متفاوتی را به کاربران بدهید و هدفتان رنک گرفتن از گوگل نباشد.
6- نمایش مناسب وب سایت شما در موبایل یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت حرفه ای می باشد. طراحی شما باید خود را ابعاد نمایشگرهای مختلف تطبیق دهد تا همه کاربران بتوانند از وب سایت شما استفاده نمایند.
حال با رعایت کردن این 6 مورد که از 6 مورد اساسی برای داشتن یک سایت حرفه ای است شما می توانید سایت خود را برای موتور های جستوجو و کاربران بهینه سازی کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.
منبع:
azarinweb.com

چاپ این مطلب

  بازاریابی محتوا چیست ؟
ارسال کننده: hivaweb - 2018/05/10، 05:19 AM - انجمن: انجمن بهینه سازی سایت SEO - بدون پاسخ

بازاریابی محتوا چیست ؟
بازاریابی محتوا و یا همان Content Marketing یعنی تولید و به اشتراک گذاری رایگان مطالب باارزش که متناسب با کاربران هدف سایت است و باعث فروش محصول و خدمات و بهینه سازی سایت در گوگل می گردد. همچنین یکی از قدیمی ترین و بهترین راهکارهای بازاریابی دیجیتال به شمار می آید. در این روش شرکت ها، سایت ها و حتی اشخاص آزادکار برای جذب مشتری بیشتر و یا نگه داشتن مشتریان سابق خود، اقدام به تولید محتوا می کنند که این محتوا می تواند به شکل های مختلف تولید شده باشد. اما از معروف ترین انواع محتوا می توان به محتوا های زیر اشاره کرد:
محتوای متنی
به تولید و انتشار محتوا به صورت نوشتاری و متنی محتوا متنی گفته می شود. محتوا متنی یکی از متداول ترین و نخستین روش های بازاریابی محتوا به شمار می آید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این روش تولید محتوا افزایش مخاطب سایت از طریق سئو و موتور های جستجوگر است.
محتوای تصویری
محتوا تصویری به معنای تولید محتوا و رساندن مفهوم یک محتوا با استفاده از تصاویر است. حتما دقت داشته باشید که برای استفاده از تصاویر در وب سایت نکات سئو و بهینه سازی لازم را رعایت نمایید تا رتبه خوبی در رتبه بندی تصاویر گوگل داشته باشید.
محتوای ویدئویی
تعریف محتوا ویدئویی این طور بیان می شود که هر محتوایی که به طور فیلم، سریال، کلیپ و یک تصویر چند دقیقه ای باشد محتوا ویدئویی نام دارد. از بارزترین نوع بازایابی محتوا ویدئویی می توان به تبلیغات در تلویزیون و ساخت فیلم اشاره نمود.


منبع: hivawebdesign.com

چاپ این مطلب

  با فراگیری دیجیتال مارکتینگ یک مدیر نمونه در کسب و کار خود شوید.
ارسال کننده: moshaver - 2018/04/25، 10:02 AM - انجمن: مباحث عمومی طراحی پایگاه داده - بدون پاسخ

مدیر دیجیتال مارکتینگ

شرکتها برای استفاده از روش نوین تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ به شخصی آگاه و خلاق تحت عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ جهت بهره مندی از مزایای این روش نیازمندند. شغل دیجیتال مارکتینگ برای افرادی که در این زمینه تحصیل کرده اند بسیار پرتقاضا است. اما تعداد افرادی که دانش و تجربه لازم را در زمینه بازاریابی اینترنتی در ایران دارند بسیار محدود است. لذا انتخاب فردی آگاه و توانا از مهم ترین نکات پیش از آغاز دیجیتال مارکتینگ است. بهره مندی از خلاقیت بالا همراه با تجربه در شناسایی مخاطبان هدف، ساخت کمپین‌های دیجیتال جهت تعامل، اطلاع‌رسانی و ایجاد انگیزه در مخاطبان از مهم ترین ویژگی های یک مدیر موفق در دیجیتال مارکتینگ است.
با توجه به این که دیجیتال مارکتینگ از مجموع مولفه های گوناگون ساخته شده است، کارشناس بازاریابی دیجیتال مسئولیت طراحی استراتژی های کاربردی برای اعضای تیم خود و کنترل اجرای راهکارهای طراحی شده را به عهده دارد.
دانش عمیق در زمینه سئو و بهینه سازی سایت، از جمله مهم ترین مهارت های یک متخصص و مدیر دیجیتال مارکتینگ است. در صورت عدم شناخت سئو، موفقیت در دیجیتال مارکتینگ بسیار دشوار است.
درست است که سئو بخشی مهم در دیجیتال مارکتینگ است، اما با توجه به نکاتی که ذکر کردیم، متخصصین دیجیتال مارکتینگ باید به مهارت های گسترده ای در حوزه معرفی و توسعه کسب و کارها در دنیای آنلاین مسلط باشند. همچنین برنامه ریزی، کنترل پروژه و هدایت تیم از جمله مهم ترین وظایف مدیر دیجیتال مارکتینگ است. همان گونه که در ابتدا اشاره نمودیم یافتن مدیریت دیجیتال مارکتینگ در ایران دشوار است، این موضوع دلایلی دارد که در ادامه مبحث به برخی از این دلایل اشاره می کنیم.

مدیریت دیجیتال مارکتینگ در ایران

یکی از بزرگترین مشکلات دیجیتال مارکتینگ در ایران این است که افرادی که در این زمینه تحصیل کرده اند، درک درستی از آن ندارند و همه چیز را به صورت تئوری یاد گرفته اند و دانش عملی ایشان کم و در برخی موارد بسیار ناچیز است. مشکل بزرگتر آموزشهایی است که بر اساس رفتار کاربران و تجارت های مختلف توسط شرکت‌های مختلف انجام شده است، در حالی که نظر افراد ایرانی به عنوان کاربر با سایر کشورها تفاوت چشمگیری دارد.

از دیگر مشکلات چشمگیر این حرفه در ایران این است که در آگهی های استخدام اکثرا اقدام به جذب افرادی می کنند که در چند زمینه تخصص داشته باشد، در صورتی که بهتر است برای هر زمینه یک متخصص آن زمینه را جذب کنند.
اکثر شرکت ها برای تبلیغاتشان از این روش نوین استفاده می کنند، چرا که این روش در جامعه امروزی با توجه به شرایط مختلف بازدهی خوبی خواهد داشت. علاوه بر نوین بودن این روش تبلیغاتی و پذیرا بودن اکثر افراد در مورد این روش این نکته بسیار مهم است که چگونه و به چه صورتی این روش اجرا شود تا بازدهی عالی را به وجود آورد. در واقع اکثرمدیران شرکت های مختلف برای استفاده از این روش تبلیغاتی یک الگوی خاص و متناسب با شرکت خود را در نظر می گیرند تا بتوانند متناسب با محصولاتی که ارائه می دهند، مشتریان خاص خود را از طریق جامعه مجازی مجذوب خود کنند.
توجه به این نکته نیز ضروری است که شخصی که این روش نوین را مدیریت می‌کند در میزان بازدهی آن نقش به سزایی دارد و حضور مدیری مدبر در این زمینه جزو مهم‌ترین قسمت‌های بازاریابی دیجیتال است.
مخصوصا اگر دیجیتال مارکتینگ در شرکت شما جزو مهمترین بخش ها باشد، به شخص کاربلدی جهت پیگیری، بهینه سازی و ساماندهی بخش های مختلف دیجیتال مارکتینگ نیازمند خواهید بود.

وظایف مدیر دیجیتال مارکتینگ

در واقع یک مدیر دیجیتال مارکتینگ باید دارای درک قوی از ابزارهای موجود در بازار برای بازاریابی و همچنین یک استراتژی قوی باشد. به عبارتی یک مدیر دیجیتال مارکتینگ باید بتواند با در نظر گرفتن بودجه های اختصاصی برای هدف معین از ابتدای شروع کار تا زمانی که کار به انجام برسد گروه را هدایت کند. تیمی که یک مدیر دیجیتال مارکتینگ با آن زمان بیشتری را می گذراند شامل واحد بازاریابی، فروشندگان و پشتیبانی می باشد.
در برخی کسب و کارها ، مشکلات مدیران بازاریابی این است که نمی‌دانند دقیقا چه کاری باید انجام دهند و چه وظیفه‌ای به عهده دارند ؟! در این جا این سوال مطرح می شود که از یک مدیر دیجیتال مارکتینگ باید چه انتظاری داشته باشیم؟ با توجه به شرکتی که در آن کار می‌کنید و اهداف و استراتژی های شرکت وظایف مدیر دیجیتال مارکتینگ متغیر است. اما به طور کلی می توان چندین وظیفه را در حوزه وظایف مدیریت بازاریابی دیجیتال به شمار آورد که در ذیل به آن ها می پردازیم.

برخی از وظایف مدیر دیجیتال مارکتینگ

– یک مدیر دیجیتال مارکتینگ باید بتوانند کمپین هایی را تحت عنوان وب سایت، ایمیل، سئو،رسانه های تبلیغاتی و… برنامه ریزی و اجرا کند.
– باید بتوانند برنامه ریزی کند که در کانال ها و رسانه های اجتماعی حضور مداوم و پرثمر داشته باشد.
– باید در یک بازه زمانی که از قبل تعیین کرده است، تمامی عملکردهایی که برای کمپین های دیجیتال مارکتینگ در نظر گرفته بود را بررسی کند و اگر نیازی به از سر گیری و دوباره انجام شدن کاری بود اقدام نماید.
– باید عوامل موثر در رشد کسب و کار مورد نظر را که یکی از آنها گرایشات بازار به موارد مختلف است بررسی کند و اهداف مجموعه را متناسب با این گرایشات تطبیق دهد.
– باید از خلاقیت و افکار نو و ویژه برخوردار باشد تا مانع از تکراری شدن و شبیه شدن روش شرکت به سایر رقبا شود.
– باید دارای قوه تحلیلی بالا باشد تا بتواند روش های مختلف بازاریابی و بازدهی آنها را تحلیل کند. همچنین می تواند از تجربیات مشتریان خود در این زمینه بهره بگیرد، چرا که یکی از مهره های اصلی برای بازدهی خوب کار خود مشتریان هستند.

چاپ این مطلب

  با روش های نزدیک سازی بازاریابی آنلاین و آفلاین آشنا شوید.
ارسال کننده: tarah-veb - 2018/04/18، 04:24 AM - انجمن: مباحث عمومی طراحی پایگاه داده - بدون پاسخ

بازاریابی آنلاین و آفلاین

امروزه صاحبان کسب و کارهای مختلف برای رقابت در بازار، از راه های مختلف بازاریابی آنلاین و آفلاین استفاده می نمایند. یازاریابی سنتی یا آفلاین یکی از روش های جلب مشتری است که سال ها میان کسب و کارها رواج داشته و هنوز نیز در کنار بازاریابی های جدید مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع بازاریابی که از روش های قدیمی برای جذب مشتری استفاده می گردد، مشکلاتی برای صاحبان کسب و کار ایجاد می نماید که همین موضوع باعث ایجاد بازاریابی جدیدی با نام دیجیتال مارکتینگ شده است. بازاریابی سنتی به دلیل مخاطب قرار دادن همه مردم و هدفمند نبودن تبلیغات، دارای بازده بالایی نمی باشد و هزینه سرباری زیادی را به نسبت یقیه بازاریابی ها به همراه دارد. در مقابل در دنیای دیجیتال مارکتینگ، با طراحی سایت می توان در دنیای آنلاین به تبلیغ کسب و کار خود بپردازید. در این نوع بازاریابی بر خلاف بازاریابی سنتی، مخاطبان به صورت هدفمند انتخاب می شوند و از این رو بازده بالاتری به همراه خواهد داشت. کافی ست در بازاریابی آنلاین، صاحبان کسب و کار با استفاده از روش های تبلیغات در گوگل و خدمات سئو به بیشتر دیده شدن سایت خود کمک کرده و به این ترتیب رتبه بالاتری در نتایج موتورهای جستجو کسب نمایند. از این رو این بازاریابی دارای هزینه سرباری به مراتب کمتری نسبت به بازاریابی سنتی خواهد بود. اما نکته ای که باید صاحبان کسب و کار به آن دقت نمایند فاصله ای است که امروزه بین بازاریابی آنلاین و آفلاین افتاده و سازمان ها سعی در استفاده آن ها به صورت جداگانه دارند. در حالی که به این افراد توصیه می گردد تا شکاف بین این دو بازاریابی را برداشته و به این ترتیب اثر متقابل آن ها را مشاهده نمایند. صاحبان کسب و کار برای بازاریابی باید از استراتژی هایی استفاده نمایند که بازارایابی آنلاین و آفلاین به صورت تلفیقی در آن ها استفاده شده و به این ترتیب بتوانند موثر تر برند خود را تبلیغ نمایند.

اهمیت ایجاد پیوند میان بازاریابی آنلاین و آفلاین
راه های برداشتن شکاف بین بازاریابی آنلاین و آفلاین
– پست الکترونیک و نامه

بسیاری از صاحبان کسب و کارها برای تبلیغ خدمات جدید یا محصولاتشان، برای مشتریان و مخاطبان خود سعی در ارسال نامه مستقیم دارند. در این نوع بازاریابی مستقیم ممکن است عده ای از مخاطبان جذب برند شما نشده و از این رو باید از روش های آنلاین به منظور یادآوری به آن ها استفاده نمود. ایمیل مارکتینگ که امروزه به دلیل مورد مخاطب قرار دادن جمع کثیری از بازار هدف مورد توجه قرار گرفته، می تواند در این امر به افراد کمک نماید. در این نوع بازاریابی کافی ست که پایگاه داده ای از ایمیل مخاطبان جمع آوری شده و سپس با ارسال ایمیل، به این کاربران تبلیغات شما یادآوری گردد. در طراحی این ایمیل ها باید دقت کافی به خرج داده شود، زیرا این نوع بازاریابی می تواند آزاردهنده نیز باشد. طراحان این ایمیل ها باید بتوانند به صورت مختصر و با استفاده از جنبه های بصری، مخاطبان را در اولین نگاه به سمت برند خود بکشانند. پس با این روش می توان شکاف بین بازاریابی آنلاین و آفلاین را تا حدودی رفع نمود و از این دو روش به صورت تکمیلی استفاده کرد. به عنوان مثال، بانک ها می توانند برای مشتریان خود که دارای حساب هستند، نامه مستقیمی مبنی بر ارائه خدمات ویژه ارسال نمایند تا به این مشتریان اطلاع رسانی داشته باشند. از میان این مشتریان، ممکن است بعضی از افراد برای داشتن این خدمات مراجعه ای نداشته باشند، پس بهتر است که بانک از بازارایابی ایملیی برای یادآوری استفاده نموده تا به این ترتیب ایجاد مزاحمت برای افراد نیز نگردد.
– الگوی رفتاری مشتریان

برند ها می توانند برای کم کردن شکاف بین بازاریابی آنلاین و آفلاین از روش های دیگر نیز استفاده نمایند. یکی از این روش ها می تواند پرسش در مورد الگوی رفتاری مشتری و سپس ارسال پیشنهادات ویژه بر حسب این الگوی رفتاری باشد. به عنوان مثال، آژانس های هواپیمایی می توانند مشتریان خود را آنالیز کرده و یک الگوی رفتاری از مسافرت های این مشتریان به دست آورند. به این ترتیب می توان متوجه شد که بیشترین درخواست این مشتریان برای سفر به کدام مناطق است و با استفاده از این درخواست ها، پیشنهادات ویژه از طریق بازاریابی آنلاین به صورت مستقیم به آن ها ارسال گردد. مثلا فردی که به اروپا زیاد سفر می کند، مطمئنا از خدمات ویژه برای سفر به اروپا استقبال خواهد کرد. پس آژانس هواپیمایی می تواند با ارسال پیشنهاد ویژه تورهای اروپایی نظر این مشتری را به احتمال زیاد به خود جذب نمایید. این اطلاع رسانی می تواند از طریق ایمیل، پیامک و یا پیغام خصوصی آنلاین صورت پذیرد.
– استفاده از آدرس سایت در تبلیغات

وب سایت بهترین مکان برای تبلیغ برند صاحبان کسب و کار به صورت جامع و کامل می باشد. این وب سایت ها با داشتن اطلاعات کامل از خدمات و محصولات برندها می تواند به آگاه سازی مردم بسیار کمک نماید. حال اگر صاحبان برندها این وب سایت را در قسمت های مختلف تبلیغ نمایند به راحتی می توانند مخاطبان را به سمت بازدید از سایت بکشانند. قرار دادن آدرس وب سایت در تبلیغات روی بیلبوردها یا آگهی های تبلیغاتی به بیشتر دیده شدن نام سایت کمک خواهد کرد. علاوه بر اینکه می توان آدرس سایت را در دنیای آفلاین تبلیغ نمود، می توان در شبکه های اجتماعی مرتبط با برند این سایت را معرفی کرد. به عنوان مثال، همان طور که در مقاله تبلیغات در اینستاگرام به منظور برندسازی گفته شد، می توان در صفحه اینستاگرام خود در قسمت بیو آدرس سایت را قرار داده تا به این ترتیب مشتریان برای داشتن اطلاعات بیشتر به سایت مراجعه نمایند.
– ادغام تکنولوژی های مختلف

طراحان سایت می توانند برای پیگیری مخاطبانی که وارد سایت شده اند و از خدمات و یا محصولات دیدن کرده اند، از تکنولوژی های مختلفی استفاده نموده تا باز هم با آن ها در ارتباط باشند. به عنوان مثال، فیسبوک با استفاده از تکنولوژی هایی نظیر اسکوئر و مارکتو، می تواند کاربرانی که از یک تبلیغ دیدن کرده اند را شناسایی کرده و در صورتی که روی آن تبلیغ کلیک نکرده اند، برای آن ها به صورت منظم این تبلیغ را ارسال نموده و یا در صفحه کاربری آن ها ظاهر نمایند. این تلفیق بازاریابی آنلاین و آفلاین می تواند به برندها در بیشتر دیده شدن کمک نموده و ردیابی مخاطبان را آسان نماید.

چاپ این مطلب

  راه های مقابله با رقبا در بازار رقابتی دنیای امروز
ارسال کننده: tarah-veb - 2018/04/17، 12:47 PM - انجمن: مباحث عمومی طراحی پایگاه داده - بدون پاسخ

روش های رقابت و غلبه بر رقبا در بازاریابی

تحلیل و بررسی بازار، یکی از مهم ترین گام ها در بازاریابی رقابتی می باشد. در این آنالیز، بازاریابان باید بتوانند با روش های مختلفی که رقبا به کار می گیرند و یا نیازهای و خواسته های بازار هدف به خوبی آشنا شوند. در این میان، گاهی رقبایی وجود دارند که با عرضه خدمات و محصولات ارزان تر باعث می شوند که بازار هدف بزرگی را مورد مخاطب قرار دهند. در این موارد برای دیگر برندها چاره کار ارزان کردن خدمات آن برند نبوده و بازاریابان باید آنالیز ها و بررسی های بیشتری را به عمل آورند. این بازاریابان باید متوجه شوند که رقبای ارزان قیمت چه گروهی از بازار را مورد هدف قرار داده اند. همان طور که در مقاله تعیین بازار هدف در دنیای دیجیتال مارکتینگ به آن اشاره شد، بازار هدف را می توان به دسته های مختلفی با ویژگی های مشترک تقسیم بندی کرد. ممکن است در این دسته بندی رقبای ارزان قیمت افراد کم در آمد جامعه را مورد هدف قرار داده باشند. پس با تحلیل این دسته بندی ها بازاریابان باید ببینند وجه مشترکی بین برند خود و رقبای ارزان قیمت وجود دارد یا نه. اگر دسته بندی رقبا با برند شما متفاوت باشد، نیاز به ایجاد تغییری در روند شما نمی باشد. اما اگر این رقبا بازار هدف مشترکی با شما را مورد هدف قرار داده باشند، باید از استراتژی های موثر به منظور رقابت با آن ها استفاده نمایید. به یاد داشته باشید در این رقابت ارزان کردن خدمات و محصولات شما نه تنها اثری ندارد، بلکه ممکن است نتیجه آن سودآوری کم برای همه افراد درگیر باشد. در ادامه روش هایی که می تواند در این مواقع برای برند شما بسیار تاثیر گذار بوده و در کم ترین زمان ممکن بتواند بازار مشترک با رقبای خود را به دست آورید به تفصیل توضیح داده خواهد شد.

درباره‌ استراتژی های بازاریابی رقابتی
روش های بالا بردن شانس رقابت
– تمایز

یکی از موثرترین روش ها که می توانید فاصله زیادی بین شما و رقبایتان برای مدتی طولانی بیندازید، ارائه خدمات متمایز به بازار می باشد. بازاریابان باید خدمات و محصولاتی که رقبا به بازار هدف ارائه می دهند را به دقت بررسی کرده و به دنبال نقطه ضعفی در آن ها باشد. این نقطه ضعف می تواند به عنوان نقطه قوت برند شما عمل کرده و به این ترتیب سکوی پرشی برای شما محسوب گردد. پس به صاحبان کسب و کار توصیه می گردد تا می توانند خدمات جدید و متمایز با پیشنهادات ویژه به بازار هدف خود ارائه دهند تا این گونه بتوانند افراد بیشتری را به سمت خود جذب نمایند.
– مشتری محور بودن

روشی که می تواند به برندها کمک نماید که در بازاریابی خود نسبت به رقبا موفق تر عمل نمایند، استفاده از استراتژی هایی است که مرکز توجه آن مشتریان می باشد. اهمیت به خواسته ها، نظرات و انتقادات مشتریان به شما کمک خواهد کرد که مشتریان به مرور زمان به شما اعتماد کرده و جذب برند شما گردند. این مشتری مداری می تواند انواع گوناگونی داشته باشد. در دیجیتال مارکتینگ با طراحی سایت برای برند و قرار دادن فرم نظرسنجی در قسمت های مختلف سایت و یا پیگیری خدمات و محصولات ارائه شده به مشتریان به صورت تلفنی و یا ایمیل از مثال های مشتری مداری می باشد.
– خدمات ویژه

امروزه بسیاری از برندها در کنار خدمات و محصولات خود، به مشتریان خدمات ویژه ای را پیشنهاد می دهند که همین موضوع می تواند مشتریان را به سمت برند شما بکشانند. برای مثال سایت دیجی کالا، به عنوان سایتی که محصولات بیشماری را به مشتریان عرضه می کند، به ازای هر خرید محصول به مشتریان یک محصول مرتبط را به صورت رایگان می دهد. این نوع بازاریابی بسیاری از افراد را به سمت این سایت کشاند. البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که در بازاریابی آنلاین، داشتن سایتی که رنج وسیعی از محصولات و خدمات را به مشتریان ارائه دهد بسیار در جذب مشتریان تاثیرگذار خواهد بود. توصیه می گردد صاحبان کسب و کارها از همه این روش ها به صورت تلفیقی برای ارائه خدمات ویژه به مشتریان استفاده کنند.
– ایجاد شرکت فرعی

در بعضی مواقع در دنیای رقابتی لازم است که شرکت ها در کنار شرکت اصلی خود، یک شرکت فرعی ایجاد نموده و به صورت محدود خدماتی که دارای رقابت بالا به دلیل قیمت ارزان هستند را ارائه دهند. در این روش باید دقت شود که این خدمات محدود در شرکت مادر نباید عرضه گردد و کاملا متمایز از هم باید عمل کنند. استراتژی های به کار برده در این دو شرکت دیگر شبیه هم نخواهد بود و باید دقت بیشتری در آن ها خرج نمایند. هدف شرکت فرعی تنها رقابت با رقبایی است که محصولات و خدمات ارزان به بازار ارائه می دهند. شما می توانید با ارائه این محصولات با قیمت مناسب و در کنار آن ارائه خدمات ویژه به سرعت بازار هدف را به سمت خود بکشانید.
– استفاده از شیوه های نوین بازاریابی

یکی از موثر ترین انواع بازاریابی ها که امروزه با استقبال زیادی در بین صاحبان کسب و کارها مواجه شده است، بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ می باشد. کسب و کارهای مختلف می توانند با طراحی سایت برای برند خود وارد دنیای دیجیتال شده و جمع بزرگی از مخاطبان را پوشش دهند. برای بیشتر دیده شدن این سایت ها در دنیای رقابتی توصیه می گردد از خدمات سئو و تبلیغات در گوگل بهره برده تا به این ترتیب افراد بیشتری را مورد مخاطب قرار دهند. توجه داشته باشید که همه این روش ها باید در کنار ارائه یک سایت کامل و جامع با داشتن خدمات ویژه باشد. دسترسی آسان به قسمت های مختلف سایت و پیدا کردن خواسته های مشتریان در کم ترین زمان ممکن از جمله مواردی است که می تواند برند شما را متمایز نماید. به یاد داشته باشید که محتواهای سایت شما باید کامل بوده و به صورت جامع و مختصر تمامی موارد خدمات و محصولات شما را پوشش دهد تا به این ترتیب کاربران با مطالعه آن ها کم تر سوالی در ذهن داشته باشند. این روش برای جلب اعتماد مشتریان بسیار موثر خواهد بود.

چاپ این مطلب

  یه قالب خوب میخوام
ارسال کننده: abanzahra - 2018/04/12، 06:18 AM - انجمن: انجمن HTML - پاسخ (1)

سلام
وقت بخیر من تازه آموزش می بینم HTML و CSS رو Shy
استادمون پروژه داده سایت خبری.
من موضوع مطالبی که میخوام بزارم راهنمای گردشگری استانمون هست.
ولی نمیدونم با چه قالبی که نمره کاملمو بگیرم Big Grin
ممنون میشم راهنمایی کنید

چاپ این مطلب

  انواع مختلف بکاپ از فایل ها در Cpanel
ارسال کننده: web97 - 2018/04/11، 09:53 AM - انجمن: انجمن PHP - بدون پاسخ

انواع مختلف بکاپ از فایل ها در Cpanel :


در مقاله های قبلی به نحوه گرفتن Full backup پرداختیم. اکنون در این مقاله کلیه بکاپ ها را شرح میدهیم.

همانطور که میدانید cpanel یکی از بهترین کنترل پنل های هاست میباشد.

توجه داشته باشید که شما باید از فایل ها و دیتابیس سایت خود حتما نسخه پشتیبان تهیه کنید.
خرید سرور مجازی

برای تهیه کردن بکاپ به صورت کامل وارد کنترل پنل هاست خود شوید و مراحل زیر را با دقت طی کنید :

برای گرفت Full Backup محل ذخیره سازی را به طور پیش فرض قرار ندهید و در قسمت ایمیل، ایمیل خود را وارد کنید تا

در طورت اتمام کار برای شما ایمیل ارسال شود.

بکاپ در Home Directory هاست شما ذخیره میشود و دارای پسوند tar.gz میباشد.

اگر میخواهید بکاپی که تهیه کردید را برگردانید از کارمندان هاست درخواست کنید که آن را برای شما بازگردانند.

بعد از اتمام بکاپ یک ایمیل که حاوی طراحی سایت و سئو میباشد برای اطلاع به شما فرستاده میشود.
سرور مجازی

اما خود بکاپ در ایمیل برای شما فرستاده نمیشود و در Home Directory هاست شما موجود است.

برای بکاپ گرفتن از فایل ها در Cpanel به صورت Portial Backups یا همان بکاپ جزئی :

در قسمت Download a Home Directory Backup وارد شوید که این نوع از بکاپ به قسمت HTML سایتتان مرتبط میباشد.

اطلاعات این بکاپ مرتبط به DNS , MySQL  و دیگر قسمت ای دیگر سایت نمیشود.

Download a MySQL database backup :

این توع از بانک اطلاعاتی و پایگاه داده شما یک نسخه بکاپ تهیه میکند و این بکاپ در بخش های متفاوت مرتبط به وب سایت شما میباشد که باید از آن ها بیشتر بکاپ ایجاد شود.

برای گرفتن بکاپ به این حالت روی هر بانک اطلاعاتی که مد نظرتان میباشد کلیک کنید.

Download Email Filters :

از این حالت بکاپ برای دانلود بکاپ فیلتر های سایت میتوانید استفاده کنید.

همینطور یزای دانلود بکاپ Email Forwarder سایت استفاده میشود.

توجه داشته باشید که جلوی هر کدام از موارد ذکر شده در بالا یک گزینه Restore وجود دارد که میتوانید با استفاده از آن

نسخه بکاپ گرفته شده را بازگردانید.

چاپ این مطلب

  امنیت وبسایت و روش های جلوگیری از هک توسط هکرها
ارسال کننده: hivaweb - 2018/04/04، 05:46 AM - انجمن: انجمن بهینه سازی سایت SEO - پاسخ (2)

در این قسمت از مقاله می خواهیم چند نکته ی مهم در افزایش امنیت وبسایت را با هم مرور کنیم.
چند روش موثر برای خنثی کردن تلاش هکرها ( امنیت وبسایت ) :
همه ی نرم افزارها را به روز نگه دارید :
این یکی از ساده ترین راه ها برای یکی دو گام جلوتر ایستادن از هکرها و امنیت وبسایت است. با دانلود جدیدترین و به روزترین بسته های آپدیت ویندوز، وردپرس و نسخه آنتی ویروس خود، می توانید سیستم یا وب سایت خود را در مقابل هر گونه حمله احتمالی به اندازه کافی سخت و نفوذ ناپذیر کنید. به این ترتیب ، هکرها هیچ وقت با حمله به چنین موردی خود را به زحمت نمی اندازند. در خط مقدم آن به روز کردن تمام وب اپلیکیشن ها ماژول ها و کامپوننت ها قرار دارد.
رمزهای عبور قوی و مطمئن انتخاب کنید :
رمزهای عبور قدرتمند (که به راحتی نشود کشفشان کرد) و متفاوت ، برای اطلاعات بانکی ، ایمیل، c Panel سایت و کارت های اعتباری خود انتخاب کنید. در غیر این صورت ، اطلاعات شما و سایت تان آسیب پذیر خواهد بود و امنیت وبسایت شما به خطر می افتد.
permission فایل های سایت را محدود و قفل کنید :
آیا می دانید permission دسترسی به فایل و پوشه ها روی چه عددی تنظیم شده؟ بعضی از برنامه ها برای نصب نیاز به تنظیمpermission بر روی عدد «۷۷۷» دارند. اما بیشتر ما فراموش می کنیم آنها را به عدد «۷۵۵» برای پوشه ها یا «۶۴۴» برای فایل ها برگردانیم. حتما یادتان باشد بررسی کنید تا اطمینان یابید که دسترسی ها برای برنامه هایی که ناشناس هستند قفل شده باشد تا امنیت وبسایت شما تامین شود.
به لینک ها دقت کنید :
آیا واقعا می دانید به چه نوع سایت هایی لینک می دهید؟ برخی لینک ها به سایتی که به نظر می رسد ختم نمی شوند و کاربر را به آدرس دیگری می فرستند. این یکی از دام های مهم هکرها برای حمله از طریق مرورگرهای مختلف به شمار می رود. احتمالا می دانید زمانی که بر روی لینک خطرناک کلیک می کنید، چه اتفاقی می افتد. حالا تصور کنید زمانی که شما یک آدرس خطرناک را در سایت خود لینک می کنید، نتیجه چه خواهد بود. بنابراین همیشه باید به هر سایتی که لینکی از آن را در سایت خود قرار می دهید اعتماد کامل داشته باشید.

منبع: سایت هیوا وب

چاپ این مطلب

  5 راه برای کاهش هزینه طراحی سایت
ارسال کننده: neo63 - 2018/03/25، 03:30 PM - انجمن: انجمن HTML - بدون پاسخ

کاهش هزینه طراحی سایت :
امروز در دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
پرنا در خصوص هزینه های طراحی سایت اختصاصی صحبت می کنیم.

و همچنان راه کار هایی را ارائه می دهیم که شما بتوانید بدون اینکه از کیفیت بکاهید ، هزینه کمتری پرداخت کنید.

با توجه به نیاز هایی شما ممکن است هزینه یک سایت از یک میلیون تا 100 میلیون متفاوت شود.

اگر شما در ابتدای راه هستید نیازی به یک سایت 100 میلیون تومانی ندارید !

چیزی که همه ها در کسب و کار ها با آن مواجه شده ایم ، این است که هرچه قدر پول بدهی همانقدر آش می خوری .

پس هدف ما از این مقاله چیست ؟ ارائه راه کارهایی برای کاهش هزینه بدون افت کیفیت.




فاز طراحی سایت ( بخش طراحی اولیه ) :


خیلی ساده ، بیشتر پرس و جو و حقیق کنید.

قیمت طرح ها با امکانات مشابه را از شرکت ها بپرسید.

یکی از راه های کاهش هزینه ، قرارداد بستن با شرکت ارزان تر است !

مشاوره ها متفاوت بگیرید ، اگر به یک شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سر بزنید به خوبی مشکلات و اشتباه های رقبا را برای شما باز گو خواهند کرد !!

یکی از مسائل مهم در این مورد ، توجه به اختصاصی بودن سایت است ! ممکن است برخی شرکت ها قالب های آماده را به عنوان - قالب اختصاصی با قیمت بسیار کمتر - بفروش برسانند.




به جای سخت تر کار کردن ، باهوش تر کار کنید :


پس از این که شما با طرح اولیه وب سایت موافقت کردید ، زمان توسعه وب سایت شروع می شود.

هرچه امکانات درخواستی شما بیشتر باشد ، زمان دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
ارزان و در نتیجه هزینه طراحی افزایش می یابد.

یکی از راه های کاهش هزینه ،گذر از بخش طرح اولیه سایت است .

اگر شما توانایی طراحی شِمای سایت را دارید یا طرحی آماده دارید می توانید از هزینه ها بکاهید.




کوچک شروع کنید :


وب سایت که شما در حال حاضر به ان نیاز دارید مطمئنا در آینده دست خوش تغییرات زیادی خواهد شد.

هر چند ساخت سایتی که در ذهن به آن فکر می کنید جذاب خواهد بود ، اما این کار را نکنید ! چون مطمئنا در حال حاضر شما در اشتباه هستید و این کار همچنان هزینه زیادی خواهد داشت.

پس از اینکه قدم اول را به درستی برداشتید و یک شرکت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
قابل اعتماد پیدا کردید.

به حرف طراح اعتماد کنید ، عناصر و امکانات زیادی که شما در ذهن دارید ، بی کاربرد و هزینه بر هستند.

با این کار شما از حجم کارهای طراح کاسته و در نتیجه با کاهش قیمت روبه رو خواهید شد.



امکانات را بعدا اضافه کنید :


این نکته تقریبا کامل کننده مورد بالاست.

شرکتی را انتخاب کنید که امکان اضافه شدن بخش های جدید در آینده را به شما بدهد.

اگر شما دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
و  حرفه ای و اختصاصی انجام بدهید در آینده میتوانید امکانات جدیدی به سایت اضافه کنید.

با این آپشن شما میتوانید بسیاری از عناصر را به تاخییر بی اندازید و در هزینه های کاهش چشمگیری بدهید.




خودتان هم کمک کنید ! :


در قسمت توسعه و برنامه نویسی سایت و تولید صفحات و ... مطمئنا کمکی از دست شما بر نمی آید.

ولی برخی از کارها ، مانند تولید محتوا توسط خود شما نیز قابل انجام است.

با اندکی تحقیق . پرس و جو شما میتوانید محتوای کاملا منطبق بر سئو تولید کنید.



نتیجه :
رفتن به دنبال ارزان ترین دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
! و یا استفاده از قالب ها ی امده بی هیچ عنوان انخاب درستی برای کسب و کار اینترنتی شما نخواهند بود.

اما این بدین معنی نیست که شما حتما باید هزینه بسیاری پرداخت کنید.

نیازمندی های اصلی خود را شناسایی کنید ، برخی از ویژگی ها را به آینده موکول کنید  و ...

با انجام نکات بالا شما می توانید موفق شوید و پس از آن ، امکانات را اضافه کنید.

طراحی سایت پرنا

چاپ این مطلب